Sunday, June 21, 2009

UKM gatherings...suatu kenangan abadi

"sporting n supportive"

Ha..ni la tema UKM gathering semalam..eh..eh bukan Sporting Kubra la..sporting..ape2 je la haha. sebenarnye majlis K.A.M.I. buat untuk menyatukan dan mengeratkan lagi ukhwah sesama kami budak2 UKM nih..kejap ja, dah setahun 20 ari kami bersama..pantas masa berlalu..

aku ingat lagi hari 1st aku daftar UKM..wah!suma orang nampak smart..tak kurang gak aku(huahaha..perasan!).orang yang 1st aku kenal mesti la roomate aku kat Rahim Kajai..Abd Rahman Daisuki..aku tengok dia ni bukan men matured lagi banding ngan aku..haha aku ni dah la pendiam..hihii sampai skang ni pun pendiam..haha aku ingat lagi family dia bincang ngan family aku..haha macam2 yang diborak bersama..bermula dengan sebuah pertemuan..menitikkan suatu pegenalan yang membawa kami bersama sampai ke mesir ni..ish3 aku nk tujukan lagu ni buat korang suma...

Brothers
Untukmu Teman 

Di sini kita pernah bertemu
Mencari warna seindah pelangi
Ketika kau menghulurkan tanganmu
Membawaku ke daerah yang baru

Kini dengarkanlah
Dendangan lagu tanda ikatanku
Kepadamu teman
Agar ikatan ukhuwah kan
Bersimpul padu

Kenangan bersamamu
Takkan ku lupa
Walau badai datang melanda
Walau bercerai jasad dan nyawa

Mengapa kita ditemukan
Dan akhirnya kita dipisahkan
Munkinkah menguji kesetiaan
Kejujuran dan kemanisan iman
Tuhan berikan daku kekuatan

Mungkinkah kita terlupa
Tuhan ada janjinya
Bertemu berpisah kita
Ada rahmat dan kasihnya
Andai ini ujian
Terangilah kamar kesabaran
Pergilah derita hadirlah cahaya


lorh...dah jadi panjang la pulak sal citer kat UKM dlu..ish3 actually nak citer sal pe yang jadi semalam..hehe..guys, semalam memang best giler la haha.."tup..tup..tup..langgar dinding" hahaha lawak giler la aline..haha pandai tol ko wat lawak..ko ngan nani jadi MC semalam memang serasi la..korang memang sporting and supporting abes r..kua3.korang tahu tak?majlis semalam tu, takkan jadi tanpa sokongan suma tau!bersatu padu tu memang jadikan kita lebih kuat..tu la supporting hehe..kita memang boleh bersatu dan bekerja dengan baik..kita suma memang serasi..hehe

kalau tanya aku, majlis ni start kul brapa?agak2 kul brapa ek?ntahla..bukan kul 8:30 malam semalam aku rasa..aku rasa awal lagi..bagi aku..11:30 pagi lagi da start..hehe u know y? hmmm...camni citer dia.kami malam sebelum tu tido agak lewat r sampai kul brapa pagi ntah..mula2 kami cadang pagi(Sabtu) kul 10 tu da nak start kemas2 n angkat meja kerusi pegi nek sutuh(tingkat atas skali)..tapi masing tido..eh, kitorang rido pas subuh tau..jangan tuduh sebarangan tau..solat NO 1 k..hehe.tiba2, suma ke laut..haha kul 11:30 baru sedar..

start dari tu..kami bekerja sampai malam..petang sket, dekat2 asar tu baru la nak mula bakar arang..ayam duk perap lagi..hehe bos bakar ialah Saddam..dia bos bahagian tu dari awal sampai abes semalam..peewitt!hehe aku sendiri pun tak larat nak duk lama2 kat situ..panas la.haha dah la tambah dengan bahang sang mentari membakar kulitku..fuuuh..haha sampai magrib kami bertukar pembakar ayam..haha tak abes2 gak..banyak giler..

majlis semalam suma jalan dengan lancar..suma sporting abes dan jugak supporting..tambah2 Imran n padel..haha dorang ni memang dari dulu lagi..majlis berseri2 lagi dengan kehadiran tetamu istimewa, umi.thanx kerana hadir.banyak la kalau nak citer suma..memang best la..banyak giler nak citer nih, tunggu dulu..bace ag..

pastu plak ade r video diimport khas dari malaysia oleh ustaz duwenk buat suma..haha lamenyer..hehe pastu kitorang diperdengarkan persembahan Lena daripada Boys Generation..hey, not Girl Generation k..hey, korang suma ALL OUT la semalam..haha pastu plak, ade band 3 serumpun..amin, zap n aimran..diskriminasi.memang layan la tgk zap n aimran.tapi amin, sepi.thanks la korang..pastu ade video suma budak UKM..aku heran, camne dorang bleh amik gambar raya aku tu..hmm...dahla kontrol giler!haha..cukup r takat ni kot.da manyak sangat ni..hehe

p/s : buat pengetahuan korang sume, dorang ni tido kul 3 lebih kot pagi tadi..still bakar2 ayam lagi pas abis majlis tu..hihi tak sangup pisah kot..hik3 sahabat sejati sentiasa di ati..

~frens foreva~

No comments:

Post a Comment