Tuesday, June 9, 2009

salam pembuka kalam..

assalamualaikumwarahmatullah...

Alhamdulillah..akhirnya, dapat jugak aku siapkan satu blog untuk diri aku sendiri..hehe ni kiranya post yang pertama skali la nih..harap2 tu dengan adanya blog ni, boleh la nak kongsi pandangan dan pendapat dengan kawan2..kan?ilmu kalau ada tapi tak kongsi dengan kawan2, tak guna jugak kan?hmm..ni satu kata2 arab la.."ilmu tanpa amal, bagai pohon tak berbuah"..rite?so, aku harap2 sangat2 la sokongan dari korang sume kawan2..aku baru balajar nih..tolong bagi tunjuk ajar sket..hehe mana2 yang salah tu, tolong la bagitau k..aku ni manusia biasa, so tak lepas jugak dari buat kesilapan la..hehe 

eh, aku skang ni kire2 da jadi blogger ke?

p/s: fiq, bilik kite sume blogger la..pecah tradisi la nih..haha

1 comment:

  1. rajin2 la update ek
    letak la pic2 kat alex..
    teringin gak nk tgk suasana kat sane

    ReplyDelete