Thursday, July 23, 2009

abes exam..cuti..bila nak balik Mesia weh??

assalamualaikum...

rasa macam da lama tak buat post untuk blog..hehe malam ni nak amik masa sket sambil2 YM ngan kawan2..

huih...malam2 camni..boringnya Ya Allah..
tapi dalam Al-Quran, Allah da berfirman..dalam surah Ar-Ra'd, ayat 28


orang-orang yang beriman dan hati mereka manjadi tenteram dengan mengingat Allah. Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah-lah hati menjadi tenteram.


mungkin diri ini leka daripada mengingatiNya..sebab tu asik gelisah ja..walaupun aku tau, 29/7 ni insyaAllah aku balik malaysia..tapi, ntah la..tak sabar2 jugak..
ni bukan sebab apa, ni gara2 budak2 balik awal tu la..ceh, hampa memang nak kena betoi!!
takpe..tunggu aku balik..hehe

dulu, sebelom abih exam...duk tunggu, bila la nak abih exam ni..
lani, da abih exam...bila nak balik malaysia..
bila da sampai malaysia, agaknya camna la...?
takpa..banyak kot keja nak setel kat sana...hehe
rindu ar kat sedara mara...tambah kat adik2 aku..huhu
aku harap cuti nanti boley ar jalan2 rata sket..

"kwe nk g klate nih, tggu kwe deh"
"weh, jumpa kat alor staq nanti..kita wat reunion smkas"
"jat, kita balik nanti..stay rumah sat, pastu kita p PC fair..ok?"

ni dialog aku ngan kawan2 lah ni..nak pegi rata tempat..sempat ka?
insyaAllah..sempat kot..

setakat saja la kot..tapi sekarang...MASIH BORING...
JOM LAYAN PES r...

No comments:

Post a Comment